A maga nemében egyedülálló újság indult el Magyarországon 2011 áprilisától Vidék Magazin (Country Magazin) címmel. A magyar-angol nyelvű közéleti-gazdasági magazin az indítás évében öt alkalommal jelenik meg. Célja a magyar vidék és a benne rejlő értékek minél szélesebb körű bemutatása. A vidék-főváros ellentét erősítése helyett a közös nevezők és értékek vagy éppen a különbözőségek hangsúlyozása, az egymásrautaltság és alehetőségek, a jövő lehetőségeinek körbejárásával. A lap szlogenje: “Az Ország Magazinja”. Legfontosabb üzenete: A magyar vidék nem csak mezőgazdaság, de az is, a magyar vidék mezőgazdaság is, de nem csak az.

Ízelítő az első szám tartalmából:

  • Nagyot álmodni – Interjú V. Németh Zsolt vidékfejlesztésért felelős államtitkárral
  • “Szegénységbe süllyedt” helyi társadalmak  – Területi-társadalmi változások Magyarországon
  • Iránytű: Észak-Alföld – Gyógy- és termálturizmus, ipari parkok, a jövő vállalatai
  • Hitellel, hitel nélkül – Miből gazdálkodnak a városok?
  • Az átalakuló közfoglalkoztatás diszkrét bája – Sok családnak ennivalóra sincs pénze
  • Földkérdés – A közösségi jog felülírhatja az Alkotmányt
  • A magyar foci a Kánaán kapujában – Sportfinanszírozási helyzetkép
  • Ki váltja? – Vidéki pénzek: kékfrank, rábaközi tallér, az MNB és a többiek
  • A jubileum – Interjú Harsányi Zsolttal, az Axiál Kft. társtulajdonos-ügyvezetőjével
  • Óriásberuházás Mezőtúron – Hét és félmilliárdért fejleszt a Syngenta
  • Meggy, szilva. alma, dió – Gyümöcstermesztési körkép
  • Királyi pálinkák, pálinka királyok – A Szatmári töltött káposztától a Pörkölttortán át a Slambucig
  • Szent Kamill magyar arca – Kamilliánusok Nyíregyházán
  • A lótartás fortélyai és kerti praktikák