Idén ötödik alkalommal adták át a Good CSR díjat, ezúttal a Kölyöklabor programot megvalósító BASF Hungária Kft. számára. A díjkiosztó első részében a hitelesség egyre felértékelődő szerepéről hallhattak a rendezvény résztvevői Dr. Braun Róbert, a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetének docense, valamint Dr. Kürti Sándor, a Kürt Zrt. elnöke és tulajdonosa előadásában.

btl.hu

Az esemény második felében a Good CSR program tagjai röviden bemutatták a versenyre nevezett CSR akcióikat, amelyeket a zsűritagok értékeltek és átadták a Good CSR díjat és okleveleket.
Az idei nyertes a BASF Hungária Kft. lett, amely a 6-12 éves korosztály számára hirdette meg a kémiát népszerűsítő Kids’ Lab – Kölyöklabor programját.
A világ vezető vegyipari vállalata Magyarországon alig több mint száz főt foglalkoztat, így a Kölyöklabor hazai működtetése különösen figyelemre méltó. A Good CSR program zsűritagjai – Liptay Gabriella, az Invitel Zrt. marketingkommunikációs igazgatója, Gerencsér Balázs, a NIOK Alapítvány vezetője és Kőszegi András a BrandTrend cégvezetője, valamint a BKF CSR szakirányának vezetője – döntésében szerepet játszott többek között a program illeszkedése a vállalat üzleti tevékenységéhez, az érintettekre gyakorolt hatása, a kiválasztott probléma újszerű megközelítése is.
A Good CSR program 2012. évi résztvevői a BASF Hungária Kft. , Danone Kft., Generali-Providencia Biztosító, az MKB Bank, a Nestlé Hungária, a Ringier Kiadó, a Sanofi, valamint a WWF Magyarország voltak.
BASF Hungária Kft.