Három új rendsodrót mutatott be a Krone a Münchenben megrendezett ZLF rendezvényen: a Swadro TC 640, TC 930 és TC 1000 tipust. Ezek alkotják jövőben a Krone-nak a közepes méretű rendsodró választékát.

A Swadro TC 640-es tipussal a Krone egy érdekes belépőmodellt kínál 5,7m-től 6,4m munkaszélességig és 1m-től 1,7m-ig terjedő rendszélességgel. A nagyobb területteljesítmény érdekében a TC 930-ast fejlesztették ki, 8,1m től 9,3m-es munkaszélességig és a Swadro TC 1000 8,9m-től 10,0m munkaszélességig.

A három új közepes méretű rendsodróra a robosztus felépítés a jellemző. A csuklós rorotfelfüggesztés ugyanúgy alapfelszereltsége a Krone-nak mint a Lift fogak meghajlított csúccsal. Ennek a formának köszönhetően a fogásra álló rugós fogak megemelik a takarmányt a sodrás folyamán, ez az ún. Krone lift hatás. Ebből kifolyólag a takarmányszennyeződés minimalizálva van, a takarmányminőség tartósan javítható.

A karbantartás mentes rotorhajtóművek a robosztus és karbantartást nem igénylő Duramax vezérlőpálya- amikre a Krone 3 év garanciát vállal – a Krone összes rendsodrójában megtalálható, az egy rotoros géptől egészen a Swadro 2000-es óriássodróig. A rotorkarok golyóscsapágyazottak és karbantartásmentesek (nem kell kenni őket). Az új Swadróknál is kínája a Krone az úgynevezett „Jet hatást”. A rotorok tömegközéppontjának elhelyezésénel (csuklós felfüggesztés) a felfüggesztés hátsó fele biztosítja, hogy a fogak a kiemelésnél és a leengedésnél ne a talajt karcolják, ehhez a rotoroknak mindig az első felét emelik ki illetve a leengedésnél a hátulját teszi le először.

Egy további plusz pont, hogy a szállítókerekek tengelycsonk kormányzottak (opcionális a Swadro TC 640-nél). Az új közepes rendsodró szállítóváza maximális stabilitást biztosít és minimális karbantartást igényel. Különlegesség a Swadro 930-nál és a Swadro 1000-nél az előrefelé megdöntött főváz az „Y”-hajtómű. Így a TC 640.nél és a TC 930-nál a szállítási magasság 4m alatt van, ami a rotorkarok behajtása nélkül is elérhető.